Photobooth

Wij zijn minimaal 1,5 uur voordat het evenement begint aanwezig om de photobooth op te bouwen en alles klaar te leggen zodat u een onvergetelijke avond heeft. Ook de 45 minuten afbouwtijd zit inbegrepen.

Photoboothexperience foto moment

Hoe het werkt

Druk op het scherm

Poseer

Er wordt afgeteld, kijk in de ronddraaiende ring " Say cheese" en vervolgens wordt een foto genomen

Vind je de foto mooi klik op groen

Vind je de foto niet mooi druk op rood de foto wordt dan opnieuw genomen. Er wordt opnieuw afgeteld

Druk op het printer icoontje

Unieke animaties

Elke animatie is speciaal gemaakt om heldere en kleurrijke afbeeldingen te bieden die uw deelnemers zullen aanspreken. Deze animaties zijn klaar voor gebruik, afgestemd op specifieke evenementen en worden zelfs aangeboden in verschillende talen.

Fotokaders

Wij kunnen de kader van de foto voorzien met uw eigen tekst of logo. Dit biedt de mogelijkheid om uw evenement onvergetelijk te maken en uw gasten een persoonlijk aandenken mee te geven.

Meertalig

Animaties trekken een breed scala aan populaties aan met verschillende taalopties om uit te kiezen.

Volledig aanpasbaar

Een geweldig element van de Photobooth is de mogelijkheid om alle aspecten van het glamoureuze scherm rechtstreeks vanuit de software te bedienen. U kunt het patroon, de snelheid van het patroon en zelfs de kleur van de lichten gemakkelijk aanpassen. Je hebt zelfs de mogelijkheid om verschillende patronen in te stellen voor verschillende effecten.

Teken- & Personaliseerfunctie

Een van de meest opwindende functies van de Photobooth is de optionele ingebouwde Teken & Personaliseerfunctie. Dit biedt de mogelijk om de aandenken te uniek en interactief te personaliseren. “Multi-Touch Support”, waarmee maximaal 6 deelnemers tegelijkertijd creatief kunnen worden

Direct foto’s printen

Foto’s worden automatisch overgezet voor een onmiddellijke afdruk. Bij elke pakket heeft u beschikking tot onbeperkt aantal geprinte foto’s.

Info

Waar moet je rekening mee houden als je een photobooth huurt?

Wij zijn minimaal 1,5 uur voordat het evenement begint aanwezig om de photobooth op te bouwen en alles klaar te leggen zodat u een onvergetelijke avond heeft. Ook de 45 minuten afbouwtijd zit inbegrepen

Om de photobooth te kunnen draaien hebben we minimaal 2 stroompunten nodig

De ruimte die we nodig hebben is ongeveer 2x2m2. Houdt daar dus rekening mee. Zorg ervoor de dat PhotoBooth op een zichtbare plek gezet kan worden zodat je gasten deze makkelijk kunnen zien. Mocht het evenement plaats vinden op de eerste verdieping dan moet er wel een lift aanwezig zijn

Locatie is onmogelijk wij komen overal waar gewenst is! Of u nou in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of waar dan ook in Nederland zit Photobooth Experience komt overal. Uw bruiloft of evenement in België? Voor ons geen probleem zelfs in België kunnen wij u voorzien van een Photobooth. Of het nou in Antwerpen, Brussel, Gent of waar dan ook is wij komen naar u toe.

Om de photobooth te kunnen draaien hebben we minimaal 2 stroompunten nodig

Voorrijkosten binnen Nederland geldt: Binnen een straal van 30 km van Den Haag rekenen wij geen voorrijkosten. Daarbuiten geldt € 0,35 per kilometer. Voor locaties in België neem even contact op voor de voorrijkosten